Ταξίδια

Φήμες λένε ότι δεν θα τσακωθεί καμία παρέα για το πού θα πάει φέτος διακοπές

Είμαστε μια παρέα τεσσάρων κοριτσιών. Η φιλία μας ξεκίνησε από το σχολείο. Τότε, όλες λίγο πολύ είχαμε τα ίδια ενδιαφέροντα. Τις καθημερινές πηγαίναμε σχολείο και φροντιστήριο. Τα Σαββατοκύριακα μαζευόμασταν σε σπίτια για να δούμε ταινίες και να διαβάσουμε “κρυφά” το Cosmopolitan, ή πηγαίναμε σινεμά να δούμε ακόμη και την πιο ντεκαντάνς ταινιών όλων των εποχών, τρώγοντας νάτσος με τυρί.

Μεγαλώνοντας είδαμε ότι τελικά δεν είμαστε όσο ίδιες νομίζαμε. Τα ενδιαφέροντά μας άλλαξαν. Μας έβλεπαν στο δρόμο και απορούσαν πώς είναι δυνατόν να κάνουμε εμείς παρέα. Η μια με σγουρό ατημέλητο μαλλί και μότο ζωής “Κάνε ό,τι πιο τρελό σου έρθει, τώρα που μπορείς”. Η άλλη ξανθιά και ντιβούλα με επιρροές από Barbie που λατρέυει τις ανέσεις. Η τρίτη εντελώς χύμα και intellectual.  Και η τελευταία με ντύσιμο κιουρίας και σχεσάκιας μέχρι το κόκκαλο. Αγαπά την παράδοση.

Μπορεί να είμαστε τελείως διαφορετικές, αλλά έχουμε βρει τρόπους να κρατηθούμε ενωμένες. Το πρόβλημα προέκυψε όταν έπρεπε να αποφασίσουμε πού θα πάμε διακοπές. Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικά γούστα. Η μια ήθελε ξέφρενο πάρτι, η άλλη χαλαρές διακοπές, η άλλη κάμπινγκ και εναλλακτίλα και πάει λέγοντας. Παρ ‘όλα αυτά, δεν θέλαμε να “σπάσουμε”. Έπρεπε να τα κάνουμε όλα. Μόνο έτσι θα περνούσαμε όλες καλά, αλλά το βασικότερο, θα κάναμε όλες μαζί διακοπές.

Με λίγο ψάξιμο, βρήκαμε το προορισμό που φέτος θα γίνει χαμός και ταιριάζει σε όλα τα γούστα. ΣΠΟ ΡΑ ΔΕΣ. Ένα tour στα νησιά ήταν η καλύτερη λύση για την παρέα- σαλάτα μας. Με δυο-τρία κλικ είχαμε κλείσει μεταφορικά και διαμονή στις καλύτερες τιμές.

Στάση Νο1:
Σκιάθος. Το νησί για τα Party animals της παρέας. Χορός μέχρι το πρωί σε ξέφρενους ρυθμούς δίπλα στη θάλασσα. Ποτά, σφηνάκια και γνωριμίες με άτομα που μπορεί να μην ξαναδούμε ποτέ στη ζωή μας, αλλά σίγουρα θα μείνουν στο μυαλό μας ως ένα κομμάτι των τρελών αυτών διακοπών στην Σκιάθο.

Στάση Νο2:
Σκόπελος. Εδώ θα ξεκουραστούμε από την τρέλα της Σκιάθου. Χρυσές αμμουδιές, κρυμμένες μέσα στα δέντρα για ατέλειωτες ώρες αράγματος στον ήλιο με ρακετούλα, τάβλι, βουτιές. Δεν χρειαζόμαστε τίποτα άλλο. Την καλή παρέα την έχουμε. Το βράδυ θα πίνουμε χαλαρά κοκτειλάκια στα μπαράκια του νησιού.
Βασικό tip: Σε μια παρέα πάντα παίρνουμε διαφορετικά κοκτέιλ για να δοκιμάζουμε απ’ όλα.

Στάση Νο3:
Σκύρος. Ελεύθερο κάμπινγκ στην παραλία του Αγίου Πέτρου. Θα ζήσουμε το δικό μας “Survivor”. Θα μαγειρεύουμε σε κατσαρολικά δίπλα στη θάλασσα. Θα κοιμόμαστε όλες μαζί αγκαλίτσα με την ελπίδα ότι δεν θα μυρίζουν τα πόδια κάποιας. Θα αράζουμε όλη μέρα στην παραλία σαν ναυαγοί σαν Ροβινσώνες δίχως νόμους και κανόνες.

Στάση Νο4:
Αλόννησος. Εδώ θα κάνουμε παραδοσιακές διακοπές. Οι νησιώτες θα μας κάνουμε να νιώσουμε τόσο οικεία σαν να πήγαμε διακοπές στο χωριό. Όμορφες μυρωδιές από τα φαγητά κάθε σπιτικού που θα συναντάμε στη βόλτα μας στα λιθόστρωτα καλντερίμια θα μας θυμίζουν κάτι από τη γιαγιά μας. Θα πηγαίνουμε για τσιπουράκι στα ταβερνάκια με θέα τη θάλασσα από ψηλά και για μπάνιο στις πανέμορφες σχεδόν ανέγγιχτες παραλίες του νησιού. Η Αλόννησος είναι ένας παράδεισος επί γης.