The alternatives

Έγινα για μία μέρα τουρίστας στην πόλη μου, την όμορφη Θεσσαλονίκη

Όχι να το παινευτούμε, αλλά ζούμε σε μια από τις πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδας και ας μας κοροϊδεύουν οι Αθηναίοι για το μετρό που εκείνοι έχουν και εμάς ακόμη δεν είναι έτοιμο. Την αγαπάμε και έτσι κύριοι!

Έγινα τουρίστρια για μία μέρα για να σας δείξω την τρέλα και την ομορφιά αυτής της πόλης. Σκεφτόμουν λοιπόν από πού να ξεκινήσω και με τι μέσο; Από πού αλλού βέβαια; Νέα Παραλία! Πήρα και μία φίλη για να μοιραστεί μαζί μου το ταξίδι.

Τι καλύτερο σκέφτηκα από το να νοικιάσουμε ένα funbike (θα τα βρείτε δίπλα από το Makedonia Palace) και να κάνουμε τη βόλτα μας μια ηλιόλουστη μέρα; Μπορεί να είχε πολύ κόσμο, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε, καθώς υπάρχει ποδηλατόδρομος που οι περισσότεροι σέβονται!

Αφού φτάσαμε μέχρι το Μέγαρο Μουσικής έχοντας χορτάσει το μάτι μας με τον Λευκό Πύργο, το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τις Ομπρελίτσες αλλά και το απέραντο γαλάζιο που απλωνόταν δίπλα μας επιστρέψαμε το funbike για να συνεχίσουμε με τα πόδια!

Ανηφορίσαμε από τον Λευκό Πύργο για να πάμε στην Καμάρα, αλλά πριν φτάσουμε είπαμε ότι είναι καλή ώρα για μία μπουγάτσα επομένως πήραμε μία στο χέρι και συνεχίσαμε. Περάσαμε την Ναυαρίνου και φτάσαμε μπροστά στην Καμάρα πίσω, από την οποία μπορούσε κανείς να προχωρήσει για να επισκεφθεί την Ροτόντα.

Η ώρα ήταν ήδη 14.00 και εμείς αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τα Κάστρα. Πήραμε λοιπόν λεωφορείο του οποίου η διαδρομή ήταν απίστευτη, καθώς για να φτάσει στα Κάστρα περνούσε από την Άνω Πόλη κάνοντας σε να αναρωτιέσαι τι θα δεις παραπάνω. Κι όταν φτάσαμε απαντήσαμε μόνες μας σε αυτή την ερώτηση. Κάπου εκεί στα τείχη του Γεντί Κουλέ απλωνόταν όλη η Θεσσαλονίκη.

Καθίσαμε να φάμε σε ένα μεζεδοπωλείο με συντροφιά λίγο τσίπουρο και την απέραντη θέα του Θερμαϊκού για να συνεχίσουμε στον Άγιο Δημήτριο και σε μία από τις μεγαλύτερες πλατείες, την ιστορική Πλατεία Αριστοτέλους!

Τόσο ο smooth καιρός όσο και η φάση του τύπου χαλαράάά που χαρακτηρίζει τους Θεσσαλονικείς, μας οδήγησε στο λιμάνι. Δεκάδες ακόμη παρέες βρίσκονταν εκεί. Ήθελαν να ζήσουν πιο εναλλακτικά τη μαγεία της πόλης μέχρι το ξημέρωμα, όπως και εμείς.

Κάπως έτσι πέρασα μια μέρα ως τουρίστρια στην πόλη μου, σε μία πόλη που προσφέρει τα πάντα και στον πιο απαιτητικό. Είναι μήπως η σειρά σου να την επισκεφτείς και εσύ;